Αγαπητοί γονείς, Την Δευτέρα 17/12/2018, από τις 8 π.μ. έως τις 4 μ.μ. ψηφίζουμε για το νέο Δ.Σ. του σχολείου μας με τις υποψηφιότητες να έχουν κλείσει.
Δικαίωμα ψήφου έχουν και οι δύο γονείς κάθε παιδιού.(απαραίτητη η ταυτότητα)
Η συμμετοχή όλων μας στις εκλογές είναι απαραίτητη και
αναγκαία.
Λήψη συνδέσμου
Facebook
X
Pinterest
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Άλλες εφαρμογές
Λήψη συνδέσμου
Facebook
X
Pinterest
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Άλλες εφαρμογές
Σχόλια
Από τα όμορφα παζάρια μας της Galerita. Όλοι πήραν από κάτι!
Τα πραγματικά μας καθημερινά "εργαλεία", η καθημερινή μας "ταλαιπωρία"!!!
Παρουσιάσεις, εκδηλώσεις όλοι εκεί!
Ο διάδρομος απογείωσης βάφεται κίτρινος με σχέδια που ζαλίζουν!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Λαμβάνουμε σοβαρά τη γνώμη σου! Τόλμησέ το!